مصاحبه آرشیو خبر ها
به برد در این دیدار نیاز داشتیم، از بازگشت مارکیزیو خیلی خوشحالم

به برد در این دیدار نیاز داشتیم، از بازگشت مارکیزیو خیلی خوشحالم

بیانکونری در ورزشگاه خانگی خود توانست با گل های ماندژوکیچ، کیه لینی (دو گل) و پیانیچ سمپدوریا را با نتیجه ی 4‐1 شکست دهد. ماسیمیلیانو آلگری پس از این بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:

 

شاگردانم امروز عملکرد خوبی در ابتدای بازی داشتند. در نیمه دوم حرکات بیهوده ای داشتیم و اشتباهاتی مرتکب شدیم. با این حال پس از دریافت گل خیلی سریع به شرایط مسابقه برگشتیم. برد در این دیدار خیلی مهم بود. ایگوایین از نظر تکنیکی عملکرد خوبی دارد، به خاطر گلزنی ماندژوکیچ هم خیلی خوشحال هستم که بازی خوبی به نمایش گذاشت. ما می توانیم در دریبل ها بهتر عمل کنیم. برد در این مسابقه بسیار مهم بود که بازیکنانم آن را انجام دادند.

 

و بالاخره بازگشت مارکیزیو...

 

پس از ماه ها دوری و عدم فعالیت بازگشت دوباره مارکیزیو به بازی مهم بود و برای من «بسیار مهم» . حالا می توانم پس از شش ماه بهتر در مورد ترکیب تصمیم بگیرم و او نیز پس از مدت ها دوری در اولین بازی خود نمایش خوبی ارائه داد. من به خاطر بازگشت او خوشحال هستم.

 

ایگوایین و ماندژوکیچ...

 

زوج ایگوایین و ماندژوکیچ عملکرد خوبی از خود نشان داده است، آن ها تحرک خوبی در میدان دارند. ایگوایین در بازی به خوبی جابه جا می شود و با مسئولیت به عقب برگشته و توپ گیری می کند. این به خصوص این برای موقعی که دیبالا و پیاتسا به مدت یک ماه از میادین دور هستند بسیار خوب هست.

 

رقیبان امسال...

 

رم نیز همانند ناپولی رقیب سرسختی است. ما تا بدین جای کار هشت برد و دو باخت داشته ایم. به خاطر این که رقیبانمان رم و ناپولی هستند باید به روند بردهایمان ادامه دهیم. در پایان همیشه قوی ترین برنده لیگ خواهد شد. 

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: